BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
BOK Odsherred Biblioteker, Borgerservice og Kulturhuse søger en dygtig og serviceorienteret medarbejder.
Brænder du for at yde imødekommende service? Er du god til at vejlede og hjælpe borgere? Sætter du pris på en sjov hverdag med gode kolleger? Stiller du høje faglige krav til dit arbejde?
Så er det dig, vi skal have med på holdet her i Borgerservice i Odsherred.
Du finder Borgerservice på bibliotekerne i Nykøbing Sjælland og Asnæs. Her bestiller borgerne tid til betjening, og vi har fokus på, at borgerne føler sig velkomne og oplever en venlig, imødekommende og korrekt betjening. Borgerne skal med andre ord gå hjem med en fornemmelse af, at her blev jeg godt hjulpet. Vi er borgernes indgang til det digitale Danmark, så selvbetjening og medbetjening er et par af vores vigtige fokuspunkter.
Fremtidens borgerservicemedarbejder er både serviceformidler, digital ambassadør og problemknuser, så du skal være indstillet på løbende videre- og/eller efteruddannelse. Vi lægger desuden vægt på, at du allerede har erfaring og stærke kompetencer inden for borgerserviceområdet.
Stillingen
Vores nye medarbejder skal både sagsbehandle og betjene borgere inden for områderne:
- Pas, kørekort og id-kort
- MitID
- Digital post og digitale fuldmagter
- Folkeregister og indrejser
- Sygesikring og lægevalg
- Rådgivning omkring SKAT, pension, boligstøtte m.m.
- Vejledning i selvbetjening på borger.dk og i øvrigt på nettet
- Telefonisk betjening af borgere i vores servicecenter
Vi lægger vægt på, at du:
- Har en uddannelse og erfaring, som matcher stillingen. Meget gerne indgående kendskab til folkeregister samt pas og kørekortområdet
- Har flair for it og selv er digital, så digital selv- og medbetjening falder dig naturligt
- Kan formidle fordelene ved digitale selvbetjeningsløsninger og er rummelighed over for borgernes forskelligheder
- Har gode samarbejds- og kommunikationsevner og kan tackle enhver borger professionelt og respektfuldt
- Er udviklingsorienteret og forandringsparat inden for borgerserviceområdet og kan deltage i aktiviteter uden for Borgerservice, for eksempel orienteringsmøder for pensionister, undervisning i selvbetjeningsløsninger på skole m.v.
- Kan håndtere en til tider hektisk hverdag, hvor tingene går stærkt
- Har kendskab til et eller flere fremmedsprog, da der ind imellem er henvendelser på for eksempel engelsk
- Er god til at klare forandringer og trives i en travl hverdag med mange afbrydelser
Lidt om BOK
Som medarbejder i BOK bliver du en del af et godt fællesskab, hvor vi værdsætter høj faglighed og trives med en stor grad af selvstændighed i opgaveløsningen. Vores arbejdsopgaver spænder vidt, fra kulturarrangementer over biblioteksdrift til borgerservice og du bliver en del af det samlede hus. I Borgerservice er vores kerneopgave håndtering af personlige og telefoniske borgerhenvendelser, medbetjening og sagsbehandling
Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdsstedet er Odsherred Biblioteker og Borgerservice, og arbejdstiden er 37 timer ugentligt, alternativt 32 timer med en ugentlig fridag.
Aflønning sker i henhold til overenskomst.
Har du lyst til at besøge os og se din måske kommende arbejdsplads, eller har du blot spørgsmål til stillingen, kan du kontakte leder af Borgerservice Kitt Rasmussen på telefon 59 66 66 76.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 28. september 2023. Stillingen ønskes besat snarest pr. 1. november 2023.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odsherred Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Odsherred Kommune, Nyvej 22, 4573 Højby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: http://www.odsherred.dk/job/ledige-job?hr=show-job/162106&linkref=133816&locale=da_DK
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5904777